MedicalStore / Dostawa i płatność

Dostawa i płatność

Dostawca sprzętu medycznego, firma MedicalStore, oferuje bezpłatną dostawę na terenie całej Polski.

Rodzaje dostawy

  • bezpośrednia – kurierem pod wskazany adres
  • do punktu odbioru firmy kurierskiej
  • ekspresowa – pilna dostawa dowolnym dostępnym środkiem transportu
  • dostawa lokalna – na terenie Warszawy

Przed wysyłką nasi doradcy skontaktują się z Tobą i poinformują o dokładnym czasie i dacie dostawy.

Formy dostawy

  • Odbiór osobisty
  • Transport naszym pojazdem
  • DHL Express
  • DPD

Czas dostawy

  • Jeśli produkt jest dostępny w magazynie: 1–3 dni robocze
  • W przypadku zamówienia wstępnego: od 1 do 3 miesięcy

Podczas odbioru przesyłki prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania i jego nienaruszalność.

Szczegółowych informacji na temat dostawy sprzętu medycznego udzielą nasi specjaliści. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, napisz wiadomość lub zadzwoń.

Płatność

Płatność za sprzęt medyczny realizowana jest przelewem bankowym, zgodnie z „Umową dostawy”, zawieraną z klientem przed zakupem sprzętu.

Formy płatności

  • Płatność pełna (100% wartości). Przy pełnej przedpłacie oferujemy atrakcyjne rabaty i bonusy;
  • Płatność częściowa (raty). Ustalana indywidualnie i zapisywana w „Umowie dostawy”.

Metody płatności

  • Przelew bankowy. Płatność realizowana na rachunek wskazany w „Umowie dostawy”.

Zwroty i wymiana

Zgodnie z obowiązującym prawem polskim, sprzęt medyczny nabywany w celach gospodarczych podlega regulacjom zawartym w „Umowie dostawy”, sporządzonej zgodnie z Kodeksem cywilnym.

Warunki zwrotu i wymiany towaru

  • Zasady zwrotu i wymiany są zawarte w „Umowie dostawy” i akceptowane przez obie strony (sprzedającego i kupującego) po jej podpisaniu;
  • Warunki te ustalane są indywidualnie i nie podlegają ujawnieniu osobom trzecim;
  • MedicalStore ze swojej strony gwarantuje pełne wykonanie warunków „Umowy dostawy”;
  • Jesteśmy otwarci na potrzeby klienta – zwrot lub wymiana sprzętu medycznego może nastąpić po indywidualnym ustaleniu, np. na lepszy model za dopłatą lub produkt równowartościowy (jeśli jest dostępny w magazynie).

Co zrobić, jeśli:

Sprzęt medyczny został uszkodzony w transporcie?

  1. Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 790 460 713
  2. Odeślij uszkodzony sprzęt
  3. Ustal z naszym doradcą datę ponownej dostawy:
    1. naprawimy sprzęt i odeślemy go z powrotem
    2. lub wyślemy wymianę

Dostawa była niekompletna?

  1. Skontaktuj się z nami i potwierdź brakujący element
  2. Podaj numer faktury lub zamówienia
  3. Wyślemy brakujące komponenty niezwłocznie po weryfikacji.