MedicalStore / Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Dostawca sprzętu medycznego, firma MedicalStore, oferuje bezpłatną dostawę na terenie całej Polski.
Rodzaje dostawy
- bezpośrednia – kurierem pod wskazany adres
- do punktu odbioru firmy kurierskiej
- ekspresowa – pilna dostawa dowolnym dostępnym środkiem transportu
- dostawa lokalna – na terenie Warszawy
Przed wysyłką nasi doradcy skontaktują się z Tobą i poinformują o dokładnym czasie i dacie dostawy.
Formy dostawy
- Odbiór osobisty
- Transport naszym pojazdem
- DHL Express
- DPD
Czas dostawy
- Jeśli produkt jest dostępny w magazynie: 1–3 dni robocze
- W przypadku zamówienia wstępnego: od 1 do 3 miesięcy
Podczas odbioru przesyłki prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania i jego nienaruszalność.
Szczegółowych informacji na temat dostawy sprzętu medycznego udzielą nasi specjaliści. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, napisz wiadomość lub zadzwoń.
Płatność
Płatność za sprzęt medyczny realizowana jest przelewem bankowym, zgodnie z „Umową dostawy”, zawieraną z klientem przed zakupem sprzętu.
Formy płatności
- Płatność pełna (100% wartości). Przy pełnej przedpłacie oferujemy atrakcyjne rabaty i bonusy;
- Płatność częściowa (raty). Ustalana indywidualnie i zapisywana w „Umowie dostawy”.
Metody płatności
- Przelew bankowy. Płatność realizowana na rachunek wskazany w „Umowie dostawy”.
Zwroty i wymiana
Zgodnie z obowiązującym prawem polskim, sprzęt medyczny nabywany w celach gospodarczych podlega regulacjom zawartym w „Umowie dostawy”, sporządzonej zgodnie z Kodeksem cywilnym.
Warunki zwrotu i wymiany towaru
- Zasady zwrotu i wymiany są zawarte w „Umowie dostawy” i akceptowane przez obie strony (sprzedającego i kupującego) po jej podpisaniu;
- Warunki te ustalane są indywidualnie i nie podlegają ujawnieniu osobom trzecim;
- MedicalStore ze swojej strony gwarantuje pełne wykonanie warunków „Umowy dostawy”;
- Jesteśmy otwarci na potrzeby klienta – zwrot lub wymiana sprzętu medycznego może nastąpić po indywidualnym ustaleniu, np. na lepszy model za dopłatą lub produkt równowartościowy (jeśli jest dostępny w magazynie).
Co zrobić, jeśli:
Sprzęt medyczny został uszkodzony w transporcie?
- Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 790 460 713
- Odeślij uszkodzony sprzęt
- Ustal z naszym doradcą datę ponownej dostawy:
- naprawimy sprzęt i odeślemy go z powrotem
- lub wyślemy wymianę
Dostawa była niekompletna?
- Skontaktuj się z nami i potwierdź brakujący element
- Podaj numer faktury lub zamówienia
- Wyślemy brakujące komponenty niezwłocznie po weryfikacji.